OT: elektrokolo

Pondělí Březen 4 07:00:59 CET 2019

Obecne asi jde s temi bezprevodovymi BLDC motory v kolech co maji prumer
jak pul kola, ja mel nejakou Cinskou jednotku ktera to mela default
vypnute, koupil jsem interface a tam to slo nastavit - bohuzel pevne,
nebylo to za provozu riditelne, dal jsem 100%. Ale prijemna funkce na
jizdu z kopce to byla, to mi chybi asi nejvic kdyz mi hori kotoucove
brzdy... Nemel jsem to na brzdy ale na aretovane tlacitko, takze pri
sjezdu z prudsiho kopce zapnout trvale a pak uz jen pribrzdovat
mechanicky dle potreby. Melo to delsi nastup ucinku, asi 1s zpozdeni.
Ale vyznamnejsi dobiti baterie asi necekejte.