OT: elektrokolo

Neděle Březen 3 16:24:06 CET 2019

Asi tak, jestli si to chcete uzivat a ne se s tim trapit, tak to chce
koupit kvalitni stroj, nejlepe se stredovym pohonem a zapomenout uplne
na olovene akumulatory...
Ja roky jezdil na prestavenem kole, co jsem si sam prestavel - naklady s
baterkou asi 16000,- a neni to spatne, ted uz bych si koupil spis
original od vyrobce, Trosku me mrzi, ze se uz moc nedavaji LiFePo ale
jen LiIon, to bych asi za rok odrovnal dennim jezdenim na doraz.
Nastesti jak se to ted rozmaha jsem zjistil loni najare, ze je to
jezdeni na tom takove necestne, nesportovni az trapne (tim nemyslim
funkcni premistovani do prace atp., ale kondicni jezdeni po lese a
horach) a koupil loni nove kolo na ciste bio pohon, od te doby elektro
stoji v garazi ;-)