Windows audio

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Neděle Březen 3 10:18:58 CET 2019

Windows a “bit perfect” usb audio je cire peklo. S linuxem nebo mac os je zivot mnohem snadnejsi.

Ja skoncil u mac os a audirvany. Neb neni treba cokoli resit, staci nainstalovat Audirvanu a hrat. Pouzivam s audiolab m-dac+ a topping d30. Koupil jsem pred casem na ebay minimac z roku 2009 a vykonove staci s rezervou i na prevod PCM do
DSD128. Navic je to male a tiche.