OT: elektrokolo

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Březen 3 10:05:09 CET 2019

mel jsem letos na dovolene pujcene tohle, muzete porovnat parametry:
http://www.moravia-adventures.cz/flotila/elektrokolo-silnicni-agogs-cityliner-easy/
a bylo to super :-). vratil jsem se jakoby do doby motorky, ale bez
nervu atd. sedacku dolu, riditka nahoru :-)  byl jsem u mikulova, takze
jen skoro roviny.
zkusil jsem i slapat bez motoru a i po 7km jsem neumrel a to jsem
pohybove kancelarska lemra s nadvahou :-).
elektrokolo prijemne prekvapilo, doprucuju.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65