zapojeni motorku steracu fabia 4 drat pro neauto pouziti ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Březen 2 11:38:04 CET 2019

uz jsem toho prolez celkem dost, ale tady je vyvedena kostra na jeden
kontakt ze tech 4, trvale a spina se na druhy kontakt jen v poloze
"parkovani". takze jedine co ted zmuzu je, ze z parkovaci polohy
rozbehnu motorek a ten se okamzite po vyjeti z te polohy zastavi.
cekal bych to obracene, ale dneska tyhle veci resi jednotka v aute, tak
jim je to asi jedno.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65