MECH brousky do dreml a podobnych

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Březen 1 14:24:05 CET 2019

Ja s tim spis brousim a frezuju kovy v blbe pristupnych mistech.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Friday, March 1, 2019 1:32 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: MECH brousky do dreml a podobnych

Záleží co s tím chcete dělat - já jsem asi před rokem objednal právě celou sadu z E-bay a spokojenost.

Ty kartáčkové kotoučky samozřejmě nejde honit na plné otáčky, ale ty brousící jsou vyvážené dobře.

Něco jako tohle: https://www.ebay.com/itm/340x-Rotary-Tool-Accessory-Set-Fits-For-Dremel-Grinding-Tool-Polishing-Sanding/302878055551?hash=item4684f05c7f:g:6BIAAOSwmaVblkZ3:rk:9:pf:0

Naopak, pokud jsem objednával jednotlivě ( kuželové brousící ) nebyla kvalita nic moc - špatné vyvážení a ta osička z perníku, ohýbá se atd... To platí i o nějaké malé sadě asi 5 brusných stopek co mám z Lidlu, tam zase byl problém v tom, že se osička začala v brousku protáčet. Ale to jsem vyreklamoval.

Bez virů.  <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> www.avast.com