PIC16 a MCLR/RA3

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 1 11:59:23 CET 2019

Ahoj,

včera večer jsem si hrál s PIC16F15313 a pořád mi nefungovalo čtení RA3. Byl na něj připojený sériový port, takže většinu času 1, jen občas pár 0.
Velmi dlouho mi trvalo, než jsem zjistil, že při čtení se tváří jako že je na něm 0 a pokud přišel znak, tak se procesor vyresetoval.
Pak už jsem to odložil a dnes na to chvilku koukám. Zjistil jsem, že jsem měl nesprávně nastavené configy
Správně nastavený CONFIG2=_MCLRE_OFF a špatně CONFIG4=_LVP_ON.

Bohužel nemohu vyzkoušet, jestli je to ta správná chyba. Chápu to správně tak, že MCLR zůstává aktivní pokud alespoň jedno zapnuté?

Díky

Jindra