[OT] utopene cerpadlo do sudu

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Červen 29 18:59:48 CEST 2019

Budem len hadat.

Voda v suchej casti:
"Nerezove" telo pod o kruzkom zhrdzavelo a cez hrdzavy fliacik prenikala
voda do suchej casti. To sposobovalo vypadavanie prudoveho chranica,
prenikanie vody do suchej casti a odtial do vinutia motora.
Vlhkost po par zapnutiach v danom mieste vysusilo a cerpadlo sa rozbehlo.

Rozbehy:
Cerpadlo ma rozbehovy kondenzator trvalo pripojeny v suchej casti. Ten uz
ma realnu kapacitu na urovni asi 1/10 tej, ktora je na nom napisana. Polepy
kondenzatora su odparene.

Rozborka
Na spodku cerpadla by mali byt skrutky, ktore uvolnia kryt a pristup k
vrtuli cerpadla. Na osi cerpadla byva matka, ktora drzi vrtulku.
Po odstraneni vrtulky by mali byt dostupne dalsie skrutky, ktore drzia
plastovy obal k motoru cerpadla, alebo je pkastovy obal iba tesne nasunuty
na hrdzavejucu ,nerezovu' cast motora a da sa to postupne vykyvat.

Dodo

Dňa so 29. 6. 2019, 17:59 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
napísal(a):