[OT] utopene cerpadlo do sudu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Červen 29 18:40:54 CEST 2019

Zdravím,
  bohužel nezodpovím položené otázky, tento typ neznám, ale pokud je to
jednofáz bez kondenzátoru, mohlo by být vevnitř rozběhové vinutí
odpínané odstředivým spínačem. A vniknutím vody mechanismus spínače
zareznul a asi rozepnutý, takže to teď nestartuje. V opačném případě
(kdyby zůstal sepnutý), mohlo zase rozběhové vinutí shořet, což by mělo
pak velmi podobný efekt, ale asi by to před tím vyhodilo jistič.
  Zdraví Pavel