Dorucovani z Ali do Zasilkovny

Kutina Pavel Pavel.Kutina na elvia.cz
Čtvrtek Červen 27 14:13:40 CEST 2019

Zdravim,

poslední dobou jsem u zásilek z Ciny zaznamenal zvlastnost - jelikož mam dorucovaci adresu stejnou, jako je adresa pobočky Zasilkovny, chodi mi "male cinske balicky" rovnou k nim - normalne mi prijde SMS s kodem, když si jdu před barak zapalit, tak si zásilku vyzvednu a všichni jsou spokojeni.

Nojo, ale - jak k tomu doslo? Jak se Cinan dozvedel o existenci nejake Zasilkovny?  Odesilane je to navíc z Estonska (alespoň podle adresy odesilatele), zrejme z nejakeho meziskladu, a je na tom nalepka Hahn Flughafen... Mozna je to fakt jenom tim, ze mam tu dorucovaci adresu cirou nahodou shodnou s tou Zasilkovnou, nevim.

Nevadi mi to, naopak, docela bych uvital, kdyby se to dalo Cinanum nejak vysvětlit, aby tohle dorucovani pouzivali standardne (tedy netusim, co by se stalo, kdyby byl vyzadovan nejaky celni doplatek, to by pak mohlo byt trochu napinavejsi).

Nesetkal jste se s tim někdo?

Pavel Kutina