RE: Pračka ELECTROLUX EWT136641W

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Červen 27 12:44:50 CEST 2019

Doktori stouratka nedoporucuju vobec.
Idealny je prst s ostrihanym nechtom.
Ked uz je tu uhorkova sezona
Kedysi pred 25 rokmi som v nemecku nasiel vyhodenu novu pracku
Zobral, rozobral, vymenil jeden triak a pracku pouzival par rokov.
Tam uz vtedy vedeli, ze sa to opravovat  koli jednej drobnej suciastke za par centov neoplati

:)

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Karel M
Sent: 27. júna 2019 11:50
To: HW-news
Subject: Re: Pračka ELECTROLUX EWT136641W

Šťourátka do uší zakazané nejsou.
Zkuste si ty papírové, jsou mnohem lepší, neohýbají se.
Karel

čt 27. 6. 2019 v 7:17 odesílatel Martin Záruba <swz na volny.cz<mailto:swz na volny.cz>> napsal:
Tak nakonec jsem zvítězil. Ale je to dost neštěstí. Pračka nechtěla
vypouštět vodu, nicméně nakonec se ukázalo, že nefunguje frekvenční
měnič motoru. Už to je zvláštní logika. No a po rozebrání se objevil
viník.... EU. Spoje jsou samozřejmě letované bezolovnatou pájkou. Jeden
vyvod usměrňovače síťového napětí byl jak posypaný práškem. Čistý cín
degradoval a nožička neměla kontakt. Všechny jsem proletoval Pb Sn a je
pokoj. Pračka, kterou chtěl autorizovaný servisní technik vyhodit, že
oprava se nevyplatí, opšt funguje. Potřebovala kapku cínu. Měřící
přístroje nebyly třeba žádné. Asi jsem starý, ale mám pocit, že něco je
špatně. Pračku za 10 000 vyhodíme. Ekologie užij si. Hlavně, že zakážeme
šťourátka do uší. (Za ten konec, který je velmi OT se adminovi i všem
moc omlouvám, ale nedalo mi to).

Martin Záruba