3D tisk zastudena

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Červen 27 00:27:51 CEST 2019

Jardo, já na 270 °C netisknu. Běžně ABS tisknu na 240 °C, vysoké díly na 250 °C. Úplně maximálně pak 260 °C, ale to opravdu jen výjimečně.

PS: Ano, podle toho, co ulomíš, bych to nesrovnával 😊 Tam neobstojí vůbec nic 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Thursday, June 27, 2019 12:11 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: 3D tisk zastudena

Vy máte malou pevnost? A deformuje se to? A odlepuje? A nejde to sundat, co?
Co to máte za šrot tiskárnu?

Tisknu na 260 první/250 ostatní, 120 podložka, někdy zapnu větráček určený
pro PLA, když je to titěrné. Teď tisknu na 270 protože je to tenký, dlouhý a
na 250 se to ulomilo. No já jsem to ulomil i na 270, ale já ulomím všecko.
Akorát to chce větší retract, než 0,8mm. Rebel 2Z.

Petře (Z), kolik dáváš retract, když tisknš na 270? Dík, J.