Re: Pračka ELECTROLUX EWT136641W

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Červen 24 14:21:51 CEST 2019

> Přestala vypouštět vodu. Čerpadlo se rozeběhne, za pár vteřin zastaví
> a tak to 3x opakuje. Samotné čerpadlo je v pořádku. V desce zjevně
> odpadne relátko, které ho spíná. Takže relátko není vadné, dostane
> povel vypnout. Ale proč? Nemáte někdo zkušenost, popř. schéma? Co dál
> hledat?

Odpadní hadice vede do sifonu? V jaké výšce?

Připravte si kýbl. Odpojte hadici, obrňte se proti hnusu a foukněte do
ní. Mělo by být slyšet bublání z bubnu. Natlakovanou vodu vystříkněte do
kýblu. Stiskněte play a uvidíte, zda čerpadlo běží.

Zkontrolovat filtr, zkusit najít minci, knoflík atd. U mě to nepomohlo,
dělala to jednou za čas i nová pračka, tentokrát s předním plněním.
Opravář tvrdil, že je sifon moc vysoko. Delší dobu je naštěstí klid (ťuk
ťuk).

L.