Ochrana Lídl LiON aku X20V

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Červen 24 12:41:50 CEST 2019

Dobrý den

Proč by se neobešly? Jeden článek půjde do háje dřív než ostatní.
Baterie jako celek půjde do háje s ním a člověk si dojde dřív koupit
jinou. Proč řešit jeden článek, když se dá koupit celá nová baterka?
HDP drží nad vodou spotřeba, takže i balancování baterek je vlastně
krok špatným směrem. Kdyby životnost (nejen) baterek řešil každý, tak
ztratí balanc celá ekonomika. Z rozebrané noťasové baterky tak jeden až
dva články vyhodím a zbytek v pohodě slouží jinde. Tříčlánek v letadle
bez balanceru pár cyklů vydrží. Pak je nutné ho srovnat, aby neumřel
zbytečně rychle.

Zeman