OT: Havarie Windows 7 po vymene zalohovaci baterie

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Červen 24 12:01:41 CEST 2019

Nepouzivam AV, pretoze je to z mojho pohladu uplne zbytocny
zasierac CPU, RAM, a SSD a zdroj problemov
AV by mali bezat na serveroch, sanca ze sa virus dostane do pc
inou cestou ako z internetu je dnes minimalna

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: 24. júna 2019 11:58
To: HW-news
Subject: Re: OT: Havarie Windows 7 po vymene zalohovaci baterie

To mohl být zlomyslný antivir.

----- Původní zpráva -----
Od: Zuffa Jan

To vypada ze sa stratila jedna particia a preto sa pomenili pismenka Asi by stacilo chybajucu particiu obnovit. Ja som zazil trochu inu agresiu zo strany Win. Nainstaloval som grub lebo som chcel linux a win na jednom disku a zakazdym ked som nabootoval do win, prepisal mi bootloader a nabiehal len rovno win.