Re: Ochrana Lídl LiON aku X20V

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Červen 24 06:26:43 CEST 2019

Inspiroval jste mně,
v Lídlu jsem koupil poslední akumulátor. Mám doma několik vrtaček kterým
bych rád vdechnul nový život. Daly by se stím napájet i nějaké hračky s
arduinem a budiči krokových motorů, třeba fotoslicer.

https://lygte-info.dk/review/batteries2012/Parkside%20INR18650E%202000mAh%20(Blue)%20UK.html
Tady je nějaké měření samotných článků.
V krabičce je balancer,  na rozhraní jsou 2 signálové piny.
Na jednom je 10K termistor, na druhém přesně nevím, ale odhaduji že
elektronika baterky tudy hlásí spotřebiči stav baterie, na zákldě toho
signálu by se "chytrý spotřebič" měl včas vypnout.
Lubor