OT: Havarie Windows 7 po vymene zalohovaci baterie

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Červen 23 20:58:05 CEST 2019

Vypadá to, že se mi zaměnily disky C: a D: a E:  z příkazového řádku vidím,
že na disku E: je system , na disku C: je zalozni disk puvodne D: a disk D:
neexistuje.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW