OT: Havarie Windows 7 po vymene zalohovaci baterie

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červen 23 20:30:20 CEST 2019

AHA :-(
To se ale stejne  spis tykalo Jirky.
Na disku se mu nemohlo nic sesypat, když vyměnil baterii,
zresetovalo se to v BIOSu a něco  (nejpravděpodobněji  ono ATA/AHCI...)
nabouralo správné nabootování.

To je také důvod, proč měním baterky vždycky za chodu - tedy když to jde za
chodu udělat.

JaKub