OT: Havarie Windows 7 po vymene zalohovaci baterie

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červen 23 19:16:46 CEST 2019

Podle ně se přepnul disk operation - u DELL normální..
( nastavení sata operation )
 Byl na AHCI a teď je ATA  ( nebo možná opačně )

Také se mě to stalo.

Ale možná  sis už  rozvrtal wokna tou opravnou rutinou.