OT: Havarie Windows 7 po vymene zalohovaci baterie

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Červen 23 19:01:10 CEST 2019

Dobry den,
stala se mi takova nemila vec, moje hlavni PC dell optiplex 330 hlasilo, ze
ma slabou baterii (CR2030). Koupil jsem novou, pri uplne vypnutem PC jsem
baterii vymenil a ted Windows nejsou spustit ani pres opravnou rutinu.
Zkousel jsem nejake diagnostiky, jedna hlasi ze je vse v poradku, ta z
winovs hlasi ze operacni system je na disku E, ktery tam vubec nema byt.
Je to na preinstalaci nebo se s tim da neco delat? Asi se neco prepsalo v
cmos ale nastaveni po startu jsem udelal nekolikrat, disky se hlasi v
poradku, ale jak zmenit prirazeni pismen diskum v nejakem setupu jsem
nenasel.
Diky za kazdou radu

--
Zdravi