Ochytavanie referencie (bolo Letna hw-listovica)

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Červen 21 11:12:32 CEST 2019

...Tak etalon je pripojeny naspat v labaku, rovnaka teplota, rovnake
prostredie, rovnaky zdroj. Pred odchodom bolo vystupne napatie 7.107 994 V.

Etalon som zobral so sebou do Patronskeho pivovaru, kde ju vsetci
ochytali mastnymi a zakofolovanymi prstami.

Po pripojeni naspat ma vystupne napatie hodnotu 7.108 058 V.

Takze referencna hodnota pre startnutie meraku v nasej oblubenej krcme
je 9.003 ppm na jeden vecer a 8 ludi. Hodnota vystupneho napatia sa
nezmenila ani po vyprati celej dosky v izopropylalkohole. Z toho si
vyvodzujem zaver, ze drift nie je sposobeny tym, ze sa vytvorili nejake
povrchove zvody, ale tym ze to obchytavalo 8 postarsich ludi a proste sa
to nejak prenieslo :-)

b.

http://cern.ch/dvaluch/temp/referencia