Bateriovy manager na 24V a 3D tlacena tepelna izolacia

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Červen 20 18:39:52 CEST 2019

Toto je dvojity termostat. Samotna referencia sa sama udrzuje medzi
50-60 stupnami, menej je lepsie. Pri vyssej pracovnej teplote rychlejsie
starne a driftuje.
Okolo toho bude krabica s velkou masou vyhriata na tych 40 stupnov, ale
mozno aj blizsie teplote referencie koli minimalizacii teplotnych
gradientov.

Ako "etalon" sa to bude pouzivat len v sterilnom laboratornom prostredi,
kde je trvale 23-25 stupnov, a pripadne v Patronskom pivovare. A tam, ak
to ujde o 2ppm asi nebude zalezat. Hmotnost akumulatorov tomu prida
seizmicku stabilitu :-)

Balancovanym clankom som sa chcel povodne vyhnut. Ono by to malo byt
trvale pripojene do siete a len udrziavat clanky trvale nabite.
Akumulatory sa vyuziju len na chvilu v pripade prenosu na ine pracovisko...

b.