Bateriovy manager na 24V a 3D tlacena tepelna izolacia

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Červen 20 16:21:16 CEST 2019

Zdravim osadenstvo,

na vcerajsej hw-listovici sme pomocou Jaromirovho referencneho
multimetra DT-830 potvrdili, ze moja zakopana zenerova dioda aj s tymi
0.01% odpormi funguje, takze by som rad postupil dalej v stavani
primarneho etalonu napatia.

Doska s elektronikou bude v termostate, vyhriatom na 35-40 stupnov. Mam
vyrobenu hrubostennu hlinikovu krabicku ca. 8x5x3cm, ktora by mala
zabezpecit ze vo vnutri nebude prievan a vsetko bude mat rovnaku teplotu.

Tu hlinikovu krabicu treba tepelne odizolovat. Chcel som tam najprv dat
polystiren, alebo nejaky napeneny plast. Napadlo ma ale, ze by sa ta
tepelna izolacia mohla dat vytlacit na 3D tlaciarni. Ked sa robi infill
tak to vie vytvorit najroznejsie male komorky, bolo by to presneho tvaru
a hlavne z jedneho kusu. Skusal niekto take? Uplne zly napad?

Dalsia vec je, ze by sa to nemalo vypinat. Rozmyslal som nad bateriou
akumulatorov (nie na baze Li, aby sa nemuseli balancovat), o napati asi
najskor 24V (20 clankov). Samotna referencia nema velke prudove
poziadavky, vyhrievanie by som rad udrzal pod 10W v spicke. Vedel by
niekto poradit nejaky drogeriovy energy management obvod, ktory by
zvladal nabijanie, prepinanie zataze a odpojenie v pripade podpatia na
clankoch?

Dakujem,

b.