Re: OT 14 lodi... was: jak na reálný výbuch Li-on

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Červen 20 13:42:44 CEST 2019

Takové rádio není až tak velký problém vlastnit.
Většina aut střední třídy+ (s vyjímkou Francouzských tedy) má v nabídce infotrainmenty, které jsou ochotné takovou věc dělat. ALE, pokaždé je v tom zakopaný nějaký větší sponzor, takže například pokud to tvoje rádio bude varianta google, tak si můžeš říct co chceš poslouchat, ale musí to být něco, co je možné si koupit na google play, nebo spotify nebo tak.
A je celkem sranda na to mluvit, aby jsi se trefil. Většinou to vyžaduje americký přízvuk.
Minule jsem se bavil celou cestu z Drážďan až domů tím, že jsem chtěl, aby mi to zahrálo Udo Dirkschnaidra s Doro Pesch, písničku breaking the law (a prohrál jsem).

---------- Původní e-mail ----------
Od: David Obdrzalek <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 20. 6. 2019 8:13:30
Předmět: Re: OT 14 lodi... was:  jak na reálný výbuch Li-on

Pripomnelo mi to, ze uz nejakou dobu snim o auto"radiu", kteremu bych posilal to, co
bych si rad cestou poslechl. Konkretni mp3, odkaz na takohvyhle porad na webu, nazev
pisnicky nebo alba nebo skupiny, pripadne i text, ktery by mi to precetlo. Do sveho
autoradia sice muzu strcit flashku, ale to uz musim mit pripravene ty soubory; me by
se libilo, ze bych mu daval soubory i odkazy nebo i jen nazvy nebo temata kdykoli si
vzpomenu a ono to uz pak samo, a pripadne i postupne dal dohledava a nabizi (treba
dalsi dil poradu nebo dalsi album). Navic displej toho meho autoradia je dosti
spartansky a tezko se na nem brouzda, o vyhledavani nemluve. Asi by to chtelo
modernejsi uzivatelske rozhrani. Myslim, ze neco takoveho existuje treba ve forme
aplikace na smartfounu, ale nemam to - a mam ponekud obavu, ze to bude az moc
prechytrale a bude to poustet to, co chce slyset nejvic uzivatelu nebo neco podobne
"trendy", pripadne to bude spojene s nezastavitelnou reklamou atd. Kdyz to tak pisu,
tak mi pripada, ze nejlepsi by byl inteligentni osobni ridic - John, cestou do klubu
mi prehrajte Churchiluv fultonsky projev :-)

D.O.