Ionizator do bazenu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Červen 20 13:10:04 CEST 2019

Lidi dělají plno věcí o kterých si mysli, že to jinak nejde a jiné řešení není, protože jim to někdo takto řekl. A oni tomu tak věří, že ani jiné řešení nehledají a vezmou to jako fakt přes který nejede vlak. Franta to dělá takhle, Pepa to dělá stejně jako Franta tak já to budu dělat tak jako oni. Děláme to všichni stejně tak to děláme asi všichni dobře. Asi to nebude tento případ, ale tvrdit, že něco nefunguje jenom proto, že to nikdo nepoužívá… Zvlášť dnes kdy jsou peníze na prvním místě a je nutné lidi vhodně informovat, aby zrovna tohle kupovali a je nutné u nich vyvolat pocit, že to vlastně potřebují a nelze se bez toho obejít… Třeba jiné možnosti jsou, ale není to tak komfortní jako tam nalít pár lžic chemie, která se snadno dávkuje a pro výrobce je pak úplně jednoduché tohle prodat než nějaké sofistikovanější a možná i jednodušší řešení viz třeba tvorba mechu a měděný okap/trubka. Samozřejmě u toho bazénu bude asi potřeba řešit více faktorů než jenom tvorbu mechu, ale třeba je i jiná cesta než kapalina kterou používají „všichni“ u které tedy nejspíš lze zaručit účinnost při kontrole (v veřejných bazénech), ale v domácích podmínkách to tak přísné byt nemusí. Akorát se to lépe prodá.

Od: Tomáš Koželuh
Odesláno:čtvrtek 20. června 2019 10:16
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: Ionizator do bazenu

Zcela upřímně, kdyby tyhle zázraky fungovaly, tak to má každý velký bazén a neřeší se žádná chemie. No a všude smrdí bazény po chlóru. Jediná varianta je solinátor/chlorinátor, který ten chlor taky vyrábí. Když to funguje dobře, není potřeba chlor moc řešit. Problém je, že na elektrodě se hodně rychle usazuje vodní kámen, takže pár dnů nepozornosti a bazén začne zelenat, protože je v něm málo chlóru.
Na druhou stranu na slaný bazén nelezou včely, tak aspoň něco.