Ionizator do bazenu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červen 20 10:16:04 CEST 2019

Zcela upřímně, kdyby tyhle zázraky fungovaly, tak to má každý velký bazén a neřeší se žádná chemie. No a všude smrdí bazény po chlóru. Jediná varianta je solinátor/chlorinátor, který ten chlor taky vyrábí. Když to funguje dobře, není potřeba chlor moc řešit. Problém je, že na elektrodě se hodně rychle usazuje vodní kámen, takže pár dnů nepozornosti a bazén začne zelenat, protože je v něm málo chlóru.
Na druhou stranu na slaný bazén nelezou včely, tak aspoň něco.