Re: Ovládání ohřevu v parafinové vaně

Milan Horák stranger na tiscali.cz
Pondělí Červen 17 22:25:42 CEST 2019

Dobrý den,

asi jsem měl rovnou napsat, že nejde ani tak o vanu jako o vaničku. Je
to na přibližně dva litry materiálu. Vanička je aluminiová (stěna 1,5
mm). Topné těleso je roztažené po spodku vaničky. Na boku přibližně ve
třetině výšky vaničky je první. O třetinu vaničky výš je další stejné
čidlo. Spínání je 0-LO-Hi s tím, že v poloze LO to ovládá to nižší čidlo
(na 60° C), na HI to vyšší (nevím na jakou je teplotu, protože bych
musel demontovat celou vaničku).