OT: Kofola (letna hw-listovica)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 17 17:01:46 CEST 2019

[preposielam]

Ahoj,

stol som este nerezervoval, pretoze som napocital zatial 5 ludi.
Neistota mojho pocitania overena praxou su +2 a z toho som zatial
usudil, ze problem so stolom by nemusel teda nastat...

Stol so zasuvkou by bol maximalne poznavacim znamenim pri barovom
pulte, chcel som si povodne trochu pokecat a dosiahnute uspechy
volnocasoveho bastlenia si prenechat na vianoce. Ono v praxi za pol
rok toho clovek vo volnom case asi vela neubastli... Ze ano?!

Takze by som poprosil ucastnikov, ktori sa este neprihlasili, aby tak
ucinili co najskor, aby som mohol zarezervovat zajtra patricne velky
stol.

A.