Re: Ovládání ohřevu v parafinové vaně

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Červen 17 15:13:46 CEST 2019

Krásná úloha z regulace - PID regulátor není problém naprogramovat, problém
je zjištění příslušných konstant a dopravního zpoždění.
Někde mám kopii ze softwaerových novin někdy z roku 1992, kde popisovali
pěknou metodu samoadaptivní digitální regulace,
ale cca 25 let už to jde mimo mě.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW