jak na reálný výbuch Li-on

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Čtvrtek Červen 13 17:18:29 CEST 2019

Tak si zajeď na moře a pozoruj veliké záocejánské kontejnerové lodě.
Spalují jakýkoliv svičík co jim nalejou do nádrží a z komínů určitě nejde
kyslík. Někde psali kolik lodí vyprodukuje tolik emisí jako všechny auta
na světě.

JL