Re: jak na reálný výbuch Li-on

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 12 17:53:34 CEST 2019

Psal jsem, že to bylo bezpečně za kamerou, venku , obložené cihlama.
Chtěl jsem demonstrovat  praktikantům účinky zkratu na tvrdých zdrojích.
Není nad to vidět vše v reálu.
Dělali jsme nějaké měření na bateriích a bylo to nudné, tak jsem to chtěl
opepřit.
Ty plyny bychom samozřejmě nedýchali, šlo o efekt hlavně vizuální.

Dneska jsem vzal s sebou straší Li-pol 3-článek.
Opět půlhodinová příprava, hřebík ji  propíchnul zhruba uprostřed, trochu
dýmu a zas nic.

Proti lokomotivě odjíždějící z nádraží jsem žabař. Tam je černo a
nedýchatelno ještě 5 minut po odjezdu.

A  u aut by všichni chtěli , aby z výfuku šel kyslík..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 12. 6. 2019 v 17:43 odesílatel Tom Meinlschmidt <hw na meinlschmidt.org>