OT : zasilka z Polska

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Středa Červen 12 16:06:40 CEST 2019

Nebo je to tím jak mají velké sklady na uchování pozdějších rozvozů?

Nebo je to způsobem třídění zásilek. Kdysi v Brně u hlavního nádraží byla
pošta kde třídili postu i balíky a hned to dávali na vlak patřičným
směrem. Takže nebyl problém večer dat dopis a ráno to bylo v Brně nebo i v
Jihlavě ve schránce. Dnes to večer z celé moravy svezou auta do Brna, v
"noci" to "třídí" a ráno to auta odváží na pošty. Takže zdržení dva dny je
normální. Nyní jsem si to ověřil na dopisech pro dítě na školu v přírodě.
V pondělí posláno a ve čtvrtek doručeno. Od něho dopis podán v úterý a
došel další týden v pondělí, když už byl dávno doma.

JL

PS: Ted posta chystá vylepšení. Bude doručovat pouze v některé dny v týdnu
a balíky budou prvně ležet na poště kde je bude možno vyzvednout, a když
si je nevyzvednete tak az doručovací den je budou rozvážet.