Krabice na mobily

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Červen 12 11:36:34 CEST 2019

No to bych ale tak 30 % doby kroužku vyšetřoval, komu mobil zvonil. Vlastně
to ani nejde, když teda na ně nesmím sahat:-)

Je to stejné jako s večerkou na táborech. Když se koná v budově, je večerka
problém, ve stanech je do spacáků zažene zima a problém zmizí sám. Takže
základní myšlenka je, aby na dobu uložení zmizela schopnost přitahovat
pozornost. Pak není potřeba vyšetřovat, ani trestat.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Šerých Jakub
Proč signálo a zvukotěsnou? Jen ať se děti cvičí v trpělivosti! Ve škole
sbíráme mobily do čehokoliv. Za nevypnuté zvonění nasadit nějaký vhodný
trest.
Jen pozor na právní důsledky - dnešní rodiče dokáží být naprosto šílení!
Zásada je, že na cizí mobil nesmíte nikdy sáhnout. Dítě si ho musí
"dobrovolně" do krabice odložit samo a pak zase samo vzít.