Krabice na mobily

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Červen 12 11:14:50 CEST 2019

To by nevadilo, komu se vybije, příště si ho vypne.

PH

From: René Damek

Když to bude signalotesný, tak by to mohlo vycucavat baterku mobilu.

Dne st 12. 6. 2019 0:13 uživatel Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napsal:

  tento rok už jsem měl na kroužcích příliš vysoké procento závisláků na
  mobilech, takže přemýšlím o nějakém řešení. Vtipné je, že ani ty děti, když
  jsem jim tuto budoucí změnu oznámil, nic moc nenamítaly:-)

  Ale teď jak to nejsnáze realizovat. Požadavky jsou, že dovnitř nesmí jít
  signál a pro jistotu ani ven nesmí jít zvuk (určitě se najde vtipálek, co
  nastaví budík). Ale možná by mohla stačit opravdu dobrá zvukotěsnost, i bez
  ztráty signálu.

  Nějaké nápady?