[OT] hackaday Was: [OT] stojan za liter, Was: [OT] trojnozka na antenu

Středa Červen 12 07:52:28 CEST 2019

Jo tak už zas dobrý. Rozbil se VIP WordPress :-)
Já jsem včera totiž viděl tohle: https://imgur.com/a/HOGzD0K místo obvyklého
tohohle: https://imgur.com/oSURvuK
Jsem myslel, že mě šlehnne - další web přešel na kretivní design... naštěstí to byla
jen momentální (a monumentální) indispozice:
https://hackaday.com/2019/06/11/the-day-hackadays-theme-was-broken

Uf!

D.O.