Krabice na mobily

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Červen 12 00:50:29 CEST 2019

Minimalistická varianta už byla vyzkoušena: Sebral jsem dva mobily, protože
si je ti dva neustále navzájem brali. Samozřejmě za chvíli zvonily. Z
jednoho jsem vyndal baterku, na druhej, co ji neměl vyndavací, jsem postavil
otevřenej energiťák*, s poznámkou, že když bude telefon vibrovat, mohl by se
na něj rozlít a v průběhu času jsem "výhružně" upíjel... ano, pomohlo to:-)

*Bylo to na fyzice a chvíli před tím jsme s pár ml obsahu plechovky dělali
pokusy, kde figuroval jako elektrolyt.

Ale riskovat jistou destrukci všech, to radši ne:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Miroslav Šinko
Obycajna mikrovlnka, staci zapnut na par sekund...

Pripadne upozornit, ze reaguje na zvuk a vibracie. Kto si nevypne mobil
a ten mu zazvoni, spusti mikrovlnku a tym znici mobily vsetkych
kamaratov. No a taky spinac mozte na kruzku aj navrhnut, vyrobit,
vyskusat na necisto (na odstrasenie) a potom realne zapojit :-)