[OT] stojan za liter, Was: [OT] trojnozka na antenu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červen 11 23:05:15 CEST 2019

No, praveze to uz nie je ten stary dobry epl. Kebyze maju Jobsove gule, tak
po tom povyku ako alternativu ponuknu wall-mount sadu za $899. A
zdoraznia, ze na nej sa monitor neda otocit.

Ved je to jasne, ze tu ide len o vyvolanie pozornosti. Ako vravim, ten
liter naviac kazdy z cielovej skupiny v pohode da. Ak by ten monitor
ponukli aj so stojanom komplet za $5999 bez akychkolvek alternativ, tak by
sa len v niekolkych bezvyznamnych geekovskych blogoch objavila lakonicka
poznamka, ze je to sice vela ale na druhej strane je to 32palcovy 6k
monitor, a tym by to zhaslo. Takto sa dostali na tviter a do sienen.

wek