Kofola (letna hw-listovica)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Červen 11 22:30:45 CEST 2019

A před tím ještě bližší termín: V sobotu je Malostranské robodoupě, tak po skončení v nějaké hospodě poblíž?
http://robodoupe.cz/

PH

From: Jan Kuba
Sent: Tuesday, June 11, 2019 10:18 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Kofola (letna hw-listovica)

Na slovensku mají stále párty a tady v CZ.nic.

Napadlo mě, že bychom se taky mohli sejít. A ne u kofoly, ale u piva :-)
termín 23 nebo 24.8   (pá, so )
V Holicích , pod břízkama.
Jsou tam pěkné lavice a hlavně je v tu dobu mezinárodní setkání radioamatérů. Dokonce jubilejní 30 výročí.
Výhoda - kvanta HW všude okolo :-)
Je to konec prázdnin, termín poměrně hodně dopředu, pár lidí by se mohlo sejít.

Jan Kuba

     Bez virů. www.avast.com