Diagnostika - bufika Eberspacher

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Červen 11 21:01:25 CEST 2019

To neni tak easy... :-(

Ja vim kde to ma ten drat ze ktereho leze diagnostika...otazkou je jak
ji vyvolat. Navic to nejde startovat do nekonecna - jednak to trva nez
celej cyklus problehne cca 5 minut a druhak se po po nekolika
neuspesnych pokusech zamkne.

Dalsi vec je, ze to nemuzu startovat doma v panelaku...takze jen na lodi
kde je veskera instalace, ale zase tam nemam elektrovybaveni co v dilne.

Nasel jsem tenhle dokument kde se pise jak to donutit vyblikat ledkou
kody chyby...jen se mi nejak nechce do to slusovani vyvodu 6 a 4 na ECU
v cene cca 12.000Kc. :-(

https://www.butlertechnik.com/downloads/Eberspacher_Heater_D5LC_Workshop_manual.pdf

RV