LED s vysokou radiacni odolnosti

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červen 11 12:58:05 CEST 2019

Pratele, kolegove,

resim drobny problem - do konstrukce s Rad Hard potrebuju vymyslet
osvetleni. Aktualne tam jsou halogenove zarovky, ale zacina byt problem s
dostupnosti a hlavne s nejakou dlouhodobejsi perspektivou. Rozhodnuto bylo
pokusit se je nahradit LED, ale dobrat se nejakych informaci o radiacni
odolnosti je docela zadrhel - nema nekdo z pritomnych nejaky tip,
dokumentaci, cokoliv, ceho bych se mohl chyti?

Aktualne mame instalovanych cca 300W v osmi halogenech, tedy bych potreboval
nejake 5-10W moduly - s chlazenim by problem byt nemel, teplo se bude
vyzarovat do konstrukce.

Dobral jsem se nejakych diplomek, kde autori popisuji degradaci, ale to je
tak vsechno, nasel jsem i vyrobce kompletnich Rad Hard svetel, ale uz ne, z
ceho to staveji (a v podstate hlavne co v dokumentaci resi, je odolnost
menicu, ktere ty LED napajeji - ale to je mi celkem volne, my mame napajece
mimo horkou zonu).

Kdybyste nekdo cirou nahodou... treba kolegove z CERNu?... dekuji.

Pavel Kutina