Re: Ruční osazovací mašinka

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Červen 9 20:12:09 CEST 2019

Díky. Píšou tam cena na vyžádání, tak tímto vyžaduji cenu:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jan Galuszka

MAN32
http://www.spajkovanie.sk/shop/?page=vyrobok&psk=34&rozbal=23&id=135&lang=

http://www.spajkovanie.sk/doc/DataSheet_SK_(135_1).pdf

klidne muzete objednat u mne

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Sunday, June 9, 2019 7:16 PM
To: HW news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Ruční osazovací mašinka

Dobrý den všem,

někdy kolem r. 2005 jsem v jedné firmě používal přístroj, kde byla vakuová
pinzeta na ručně ovládaném mechanizmu, který umožňoval XYZ pohyb a rotaci
jehly. Drželo se to za čudlík, co zároveň otáčel jehlou. Stisk jehly vedl k
zapnutí/vypnutí sání, tzn. sebrání a posazení součástky probíhalo nejméně
pracným způsobem. Nic pohodlnějšího jsem na ruční práci se SMD už nikdy
neviděl.

Tehdy to prý stálo nějaké desetitisíce, ale to stál i pneumatickej
dispenzer, co jsem používal společně s tím. Teď mám dispenzer, protože už
stojí pár drobných a rád bych si pořídil i nějaký takový přístroj. Ale jak
se jmenuje?