bateriove napajanie 3.3v

Roman Trunk trunk.roman na gmail.com
Pátek Červen 7 20:47:55 CEST 2019

Zdravím,

mám řadu senzorů typu atmega328 + nrf24 + bmp280/bme280, napájeno přímo
dvěma obyčejnými alkalickými AA, měření to vysílá každých 30 sekund, tato
kombinace mi vydrží půl roku až rok, resp. do poklesu napájecího napětí pod
1.8V... přesná výdrž jednotlivých exemplářů asi záleží na konkrétní
kombinaci fejků tří základních obvodů zapojení ;-)

RT