mech: optika co2 laser 20mm ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červen 7 10:14:30 CEST 2019

dobry den.
mam tady klasicky reklamni co2 laser 40w.
nebyl komplet slozeny a dostal jsem nejake dily navic.
Je u zaostrovaci cocky, ktera je vypoukla, z kazde strany jina, dulezita
orintace, tedy jestli ji otocim o 180° ?
Jak zjistim ohniskovou vzdalenost ?
ted svitim baterkou do tubusu cocky a zaostreni sleduji podle velikosti
promitnuteho cipu z led baterky na papire, jako u lupy.
vychazi mi priblizne podle dostupnych cocek jednou 63,5mm a u druhe 101,6mm.
otoceni cocky se nezda mit vliv na promitnuty obraz, ale jestli tam neni
nekde nejaka special vrstva pro ten laser ?
dik za info.
tomik.
p.s. bezpecnost dodrzuji :-)