RE: OT: Efektivní větrání

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 5 20:01:44 CEST 2019

On Wed, 5 Jun 2019, Zdenek wrote:

> Toho otočení proudu vzduchu jsem se právě obával. Vzduch jde cestou
> nejmenšího odporu (jako el. proud). Proto bych čekal, že se nebude
> trmácet chodbou do další místnosti s otevřeným oknem a raději se někde
> odrazí od zdi vyletí stejným oknem ven...

Ja to ale myslel pro situaci ze je vetrak v okne a fouka ven.

> Nezkoušel jste, jak jsou ty ventilátory účinné? Jestli je citelný rozdíl
> v teplotě s nimi a bez nich? Sítě proti mouchám máme také, ale nějak si
> to zavěšení neumím představit.

To sito dost blokuje proudeni vzduchu. Bez ventilatoru je rozdil teplot
vnitrni/vnejsi tak 6-8 stupnu s ventilatory to klesne tak na 2-3 stupne.
Subjektivne je to lepsi. Ale nejlepsi je pruvan - kdyz se otevrou dvere
a okna na druhe strane baraku tak to vetra nejlip :-)

http://simek.jcu.cz/ukazka/IMG_20190605_195109.jpg