RE: OT: Efektivní větrání

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 5 17:42:46 CEST 2019

On Wed, 5 Jun 2019, Zdenek wrote:

> Ještě mne napadlo dát ventilátor do otevřeného okna a zbytek okna utěsnit.
> Nasával by se studený vzduch z venku a z jiného okna by odcházel teplý
> vzduch. Nemám ale představu, jak by to bylo účinné.

S tim bych se netrapil - ten proud vzduchu z vetraku se neotoci a nevrati
se zpet do okna. Ja si na sito proti moucham (na ty pacicky za ktere to
drzi v okne) zavesuju sadu 4ks ventilatoru a nechavam je foukat pres sito
vzduch ven. Pomaha to kdyz je za oknem min nez 25, takze ted se to da
pouzit az vecer. Kdyz je nejhur tak zapnu klimu, ale nejak mi ten proud
studeneho vzduchu z klimy vadi, takze dokud to jde, tak vetram ventilatory.
Koupil jsem 12V 120mm extra tiche, takze to ani moc nerusi, jen tak sumi.