HDD BarraCuda

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Červen 1 12:13:52 CEST 2019

Spis jsem myslel pro zajímavost / srovnani s tim co ukazuje Synology.

Od: Pavel Hudecek
Odesláno:sobota 1. června 2019 12:06
Komu: HW-news
Předmět: Re: HDD BarraCuda

Já myslím, že s těmi vadnými sektory je to úplně jedno. Reklamovat.

PH

From: Michal Grunt

A S.M.A.R.T. informace z disku?

Od: AZe
Dík, tak tady se SN našlo.
První odkaz končí na straně seagate, která SN nezná.
Druhý končí hláškou SeaTool...exe není platná aplikace typu Win32.
Třetí vede ke stažení DiscWizardSetup, ten mám, zatím jsem tam nic
užitečného nenašel, zkusím to projít znovu (teď je disk v nasu).
V NASu Synology se tváří opět jako 2,7 TB.
Od večera je to v provozu a disk stále "vrká", zatížení CPU je stále kolem
40-60 %, hlavičky běhají cca v 1 sec. intervalech sem tam.
Informace o stavu disku v NASu kolem půlnoci: HDD/SSD: Počet vadných
sektorů: 6928.
Před půl hodinou stejná stránka nasu: Počet vadných sektorů: 7136.
Teď opakované připojení a stejná strana: Počet vadných sektorů: 7152.
Stále kvoká, stále kvoká.....