Re: Tak nám zablokovali pana Kubáče

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Středa Červenec 31 09:49:14 CEST 2019

No, četl jsem si poslední čtyři příspěvky a jako "víceméně technický blog"
mi to rozhodně nepřipadalo.
Řešme zde technické věci a ne lidi píšící blogy fušující do politiky a
aktivismu ve jménu korektnosti a nekorektnosti.
Ryze technický blog o součástkách, pájení a technologiích nikdo blokovat a
dehonestovat nebude. Že pan Kubáč sedí na dvou židlích a míchá to dohromady
je jeho volba a ne téma do HW news diskuze.

O.