ADC na PIC18FxxK42

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Červenec 30 09:41:39 CEST 2019

Dik za reakci....

ja jsem nasel nejpodrobnejsi informace zde:

http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/TB3146-Analog-to-Digital-Converter-with-Computation-Technical-Brief-90003146B.pdf

od strany 9 jsou tam popsane ty rezimy a i v tabulkach jak se meni
hodnoty s poctem prevodu....nicmene ja to i pres to nejak nechapu!!

treba ten AVG rezim...v ADRES je hodnota tak jak to sejme ADC ta se
pricita do akumulatoru ADACC...chapu spravne, ze ADFLT je tedy
vydelena hodnota 4 (protoze mam nastaveno prumerovani po 4 vzorcich)?
znamena to tedy, ze musim pri kazdem preruseni generovanem prevodem
ADC otestovat hodnotu ADCNT a data z ADFLT si prevzit do programu az
bude rovna 4?

RV

po 29. 7. 2019 v 17:08 odesílatel Pavel Poucha