OT: malá klimatizace

Pondělí Červenec 29 10:51:55 CEST 2019

Dobrý den,

uvažuju o tom, jak vychladit špajz (sklep nemám), abych v něm mohl
uskladnit ovoce na zimu. Zatím co všechny osattní příčky v baráku mám z
betonových skořepinových tvárnic, u špajzu jsem si nechal udělat ze
sádrokartonu, takže je tam 10 cm minerální vaty.

Koukal jsem po nějakých malých klimatizacích, ale u všeho píšou
minimální objem místnosti 12m3 a hlavně příkon okolo 1 KW. Já mám tak
asi 6 m3 a nejradši bych to napájel ze solárního panelu. Něco s výkonem,
jako má ledničkový kompresor, se nedělá? Uvažoval jsem i o peltierech
(pro napájení ze soláru ideální), ale proti kompresoru je ta účinnost ubohá.

Poradíte nějdo něco?

Anděl