Re: OT: Připojení hadice ke kompresoru

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Červenec 29 06:29:36 CEST 2019

Tech 7mm je hodne zvlastni.
Ja mel na kompresoru CCCP prave 6mm. A na nejakem elektroluxu bylo 1/4".
Pokud by tam byla metrika 6mm, pak by slo vyuzit napr. rezne sroubeni:
https://stasto.cz/katalog/spojovaci-prvky-p05/sroubeni-s-reznym-krouzkem-mosaz-niklovana-tlak-60-bar-din3861/din3870/serie-di12c-prime-sroubeni-zavit-konicky.aspx

nebo pri 6.35mm (1/4") nahodit matku, udelat  kalisek a pouzit chladarskou
redukci 1/4 SAE na 1/2".

A nakonec domaci varianta, kousek mosazneho sestihranu, provrtat a z jedne strany
trubicku zapajet do hluboke diry a zdruhe strany riznout 1/4" (1/2") zavit pro
sroubeni.
I toto mam vyzkousene a funguje to jiz dlouha leta.

Jen pripominam, ze tyhle kompresory "flusaji" olej v mire vice nez vetsi, takze
bez odlucovace
ani ranu.

JURP